2020. szeptember 28., hétfő

Mostantól tán naponta...

 


Azt mondják, a blog attól blog, hogy naponta születik rajta egy érdekes írás. Vajon lehetséges naponta írni valami újat, ami felébreszti, fenntartja az érdeklődést? 
Majd kiderül. A világegyetem hatalmas, és a betűk olyan sokféleképp fűzhetők egymás után, hogy még senkinek nem sikerült kiszámolnia, hol van a végső határ, amikor más nem lehet másként, más értelemmel leírni őket. 

Egy vékonyka fonálon függ a létem,
hogy elszakad-e? Még mindig félem.
Azt mondják, az egyetlen életem élem,
de talán mégis lesz újabb, ha ezt leéltem.
Álmodni valaha nagyon féltem,
csendes, nyugodt éjszakákat reméltem.
Aztán az álmaimat elfogadva megéltem,
és egyre újabb folytatásokat kértem.
Ma már ébren is álmodva mesélek,
ezer történetet még papírra regélek,
s ha azután majd végleg megtérek,
talán egyszer még újra visszatérek!
Hozok nektek ezerszer régi-új meséket,
mindazt, mire vágytok, bennük megleljétek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése